Αρχική>Ποιότητα Ζωής>Εναλλακτικές Θεραπείες> Απλές συμβουλές για μια νοητική και σωματική ανανέωση στο σπίτι μας

Απλές συμβουλές για μια νοητική και σωματική ανανέωση στο σπίτι μας

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙLike

133

Print article Send to a friend Facebook Twitter

 

 
 
 
 
 
Η συμμετοχή σε ένα πρόγραμμα νοητικής και σωματικής ανανέωσης/ αναγέννησης μπορεί να είναι μια φανταστική εμπειρία ζωής για ορισμένους, αλλά το κόστος που περιλαμβάνει η παρακολούθηση ενός τέτοιου προγράμματος είναι αρκετά μεγάλο, ειδικά εάν περιλαμβάνει και ταξίδι σε άλλη πόλη ή και χώρα.
 Για να μη χάσετε τα πολλά οφέλη ενός διήμερου ή τετραήμερου οργανωμένου προγράμματος αναγέννησης του σώματος αλλά και του μυαλού, γιατί να μην εξετάσετε το ενδεχόμενο να δημιουργήσετε το δικό σας καταφύγιο ηρεμίας και αναννέωσης στο σπίτι σας;
 
Είναι τόσο προσιτό οικονομικά αλλά και τόσο εύκολο να δημιουργήσουμε το δικό μας καταφύγιο στο σπίτι μας, που θα μας προσφέρει μια ευπρόσδεκτη απόσυρση από τη φασαρία της καθημερινής ζωής, χωρίς την ταλαιπωρία ή τα επιπλέον έξοδα ενός οργανωμένου προγράμματος, εκτός σπιτιού.
Ιδού μερικές απλές συμβουλές για το πώς να δημιουργήσετε ένα εναλλακτικό πρόγραμμα αναννέωσης και ευξίας στο δικό σας σπίτι  το Σαββατοκύριακο.
 
Κάντε ένα χρονοδιάγραμμα του τι θέλετε να κάνετε
Καταρτίζοντας ένα χρονοδιάγραμμα με πράγματα που σας ευχαριστεί να κάνετε, πέρα από τη δουλειά και την καθημερινότητα,  είναι από μόνο του αρκετό για ναεπιτύχετε ένα διάλειμμα ηρεμίας και γαλήνης.
 
Σχεδιασμός ευχάριστων και υγιεινών γευμάτων
Σχεδιάστε τα γεύματά σας, είτε πρόκειται για τον τρόπο μαγειρέματος είτε για ψώνια εκ των προτέρων, δημιουργώντας μια μεγάλη ευκαιρία να περιποιηθείτε τον εαυτό σας με υγιεινό φαγητό καθ 'όλη τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου. Απολαύστε την διαδικασία του κάθε γεύματος.
 
Δημιουργήστε ένα χώρο ηρεμίας
Εξετάστε το ενδεχόμενο δημιουργίας ενός χώρου που σχεδιάσατε ειδικά για να χαλαρώνετε το μυαλό σας, για να διαβάσετε ένα βιβλίο, είτε απλά για διαλογισμό και ενδυνάμωση. Βεβαιωθείτε ότι ο χώρος είναι μακριά από όλο το θόρυβο που μπορεί να αποσπάσει την προσοχή σας, και διαμορφώστε τον ώστε να σας χαρίζει άνεση (πχ. μία αναπαυτική καρέκλα, καναπέ κλπ ). Ο εύκολα μεταβαλλόμενος φωτισμός είναι επίσης ένα βασικό μέρος ενός χώρου ηρεμίας, καθώς ίσως θελήσετε να έχετε άλλοτε χαμηλό φωτισμό  για διαλογισμό (χρήση ρολλών πχ.) ή άλλοτε ένα φωτεινότερο χώρο για ανάγνωση.
 
Αποσυνδεθείτε, για λίγο, από τον κόσμο
Παρόλο που μπορεί να είναι δύσκολο να απομονωθείτε εντελώς από τον κόσμο της καθημερινότητας, είναι σημαντικό να αποφύγετε τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου όσο είναι δυνατόν. Με την απενεργοποίηση του τηλεφώνου, του φορητού υπολογιστή και της τηλεόρασής σας, είναι  πιθανότερο να ζήσετε στο έπακρο την εμπειρία της ευεξίας.
 
Συμμετέχετε σε δραστηριότητες
Αν και η εμπειρία ακόμη και απλά να χαλαρώσετε και να διαλογιστείτε όλο το Σαββατοκύριακο μπορεί να είναι σπουδαία, είναι επίσης καλή ιδέα να χωρίσετε το χρόνο σας αναλογικά και να συμπεριλάβετε άσκηση ή ήπια δραστηριότητα στο πρόγραμμά σας ( πχ. περπάτημα, ποδήλατο, yoga…)
Πολύ απλές συμβουλές που μπορούν, με την προσαρμογή τους στην ιδιοσυγκρασία του καθενός μας, να οδηγήσουν σε ένα πραγματικο Σαββατοκύριακο αναγέννησης και ευεξίας, τόσο για το σώμα όσο και για την ψυχή.
Πηγή:  wellbeing magazine
 
          Περισσότερα σχετικά άρθρα :         Ποιότητα ζωής - Σχέσεις
                                                           Εναλλακτικές θεραπείες
  
 
 

 

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙLike

133

Print article Send to a friend Facebook Twitter

Δεν συλλέγουμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα εκτός εάν εσείς επιθυμείτε να μας στείλετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)
για εγγραφή στο ενημερωτικό μας δελτίο (newsletter)