Αρχική>Διατροφή & Aσκηση> Γιατί, παρ΄όλα αυτά, δεν μπορούμε να χάσουμε βάρος;

Γιατί, παρ΄όλα αυτά, δεν μπορούμε να χάσουμε βάρος;

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙLike

194

Print article Send to a friend Facebook Twitter
 
 
 
 
 
Της  Kate Arnold
 
 
Δεν πρόκειται να μιλήσω για τις προφανείς αιτίες αύξησης του βάρους, αλλά υπάρχουν δέκα λόγοι για τους οποίους, παρά τις δίαιτες και τους αγώνες σας, δεν μπορείτε να χάσετε αποτελεσματικά και μόνιμα βάρος.
Οι δέκα κορυφαίοι λόγοι, που δεν είναι τόσο προφανείς και για τους οποίους εξακολουθείτε να μην μπορείτε να χάσετε βάρος είναι:
 
1. Ελλειψη Ύπνου. Ίσως ακούγεται περίεργο, ότι η έλλειψη ύπνου μπορεί να έχει τεράστιο αντίκτυπο στην περίμετρο της μέσης μας αλλά είναι αλήθεια. Αυτό συμβαίνει, επειδή απλά μεταβάλλονται τα επίπεδα των ορμονών μας, που ρυθμίζουν την πείνα. Μια πρόσφατη μελέτη στο Πανεπιστήμιο του Σικάγου έδειξε ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται μόνο τέσσερις ώρες τη νύχτα (και μόνο για δύο νύχτες) είχαν μια μείωση κατά 18% στη λεπτίνη, την ορμόνη που σηματοδοτεί στον εγκέφαλό σας ότι είστε χορτασμένοι και μια αύξηση κατά 28% στη γκρελίνη την ορμόνη που σηματοδοτεί την πείνα. Μετά από τόσο λίγο ύπνο οι συμμετέχοντες στη μελέτη είχαν 24% αύξηση της όρεξης και ζήτησαν ζαχαρούχα, αλμυρά και αμυλώδη τρόφιμα. Μια άλλη μελέτη έδειξε ότι οι άνθρωποι που κοιμούνται λιγότερο από τέσσερις ώρες τη νύχτα είχαν 73% πιθανότητα παχυσαρκίας σε σύγκριση με τους ανθρώπους που κοιμούνται περισσότερο. Επειδή  υπάρχουν δύο πλευρές σε όλες αυτές τις στατιστικές, αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι άνθρωποι που δεν κοιμούνται θα βάλουν βάρος,αλλά αξίζει να σημειώσουμε το γεγονός και να το συνειδητοποιήσουμε Προσπαθείστε να δημιουργήσετε μία χαλαρωτική ατμόσφαιρα πριν πάτε για ύπνο.
 
2. Ορισμένα φαρμακευτικά σκευάσματα. Ορισμένα φαρμακα οδηγούν στην αύξηση του βάρους. Σε αυτά περιλαμβάνονται τα:
  • κορτικοστεροειδή, τα οποία μπορούν να αυξήσουν το επίπεδο πείνας σας και να σας αφήσουν φουσκωμένα.
  • αντικαταθλιπτικά φάρμακα που μπορεί μερικές φορές να επηρεάσουν το βάρος
  • φάρμακα που θεραπεύουν τη σχιζοφρένεια και την επιληψία.
Σε αυτές τις περιπτώσεις θα πρέπει να μιλήσετε με τον θεράποντα ιατρό σας.
 
3. Ένα σύμπτωμα άλλου νοσήματος. Χωρίς να δημιουργούμε πανικό, η αύξηση βάρους μπορεί να είναι σημάδι άλλων ασθενειών. Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν, διαταραχές του θυρεοειδούς, συμφορητική καρδιακή ανεπάρκεια, σύνδρομο Cushings, κατάθλιψη, διαβήτη, λύκο, μεταβολικό σύνδρομο κ.λ.π..
Αν έχετε ανεξήγητη αύξηση βάρους, είναι καλή ιδέα να το συζητήσετε με τον Γενικό Ιατρό σας.
 
4. Υψηλά επίπεδα στρες. Εάν έχετε πολύ άγχος, θα παράγετε υψηλά επίπεδα κορτιζόλης, μιας ορμόνης στρες που αντλεί ζάχαρη στο αίμα μας. Αυτή η αυξημένη ζάχαρη μπορεί να  συλλεχθεί από την ινσουλίνη και να αποθηκευτεί στα λιποκύτταρά μας. Αν και μερικοί άνθρωποι που έχουν άγχος αρχικά χάνουν βάρος, συχνά, το υψηλό άγχος θα προκαλέσει τους ανθρώπους να  καταναλώνουν τρόφιμα και ποτά όπως η καφεΐνη, τα ζαχαρούχα αμυλώδη τρόφιμα και οι υδατάνθρακες, που θα οδηγήσουν πολύ σύντομα σε αύξηση του βάρους. Η αντιμετώπιση,λοιπόν, του άγχους είναι πραγματικά πολύ σημαντική.
 
5. Ζητήματα θυρεοειδούς. Ένας ενεργός θυρεοειδής είναι πολύ συνηθισμένος και μπορεί να συμβεί ανά πάσα στιγμή, αλλά συνήθως μας χτυπά μετά τα 40 έτη. Αυτή η κατάσταση μπορεί να επιβραδύνει το μεταβολισμό. Έτσι εάν έχετε συμπτώματα κόπωσης, αίσθημα κρύου, δυσκοιλιότητα, ξηρό δέρμα και αποτυχία να χάσετε βάρος, ελέγξτε τον θυρεοειδή σας από τον παθολόγο σας. Αν έχετε κάποιον υπό - ενεργό θυρεοειδή, η θεραπεία ίσως κάνει την απώλεια βάρους ευκολότερη, αλλά και
πάλι μπορεί να χρειαστείτε συμβουλές και υποστήριξη σε ζητήματα βάρους.
 
6. Ισορροπημένη εντερική χλωρίδα. Είναι πλέον γνωστό ότι τα άτομα που είναι υπέρβαρα έχουν χαμηλά επίπεδα καλών βακτηρίων και άλλων σημαντικών βακτηρίων στο έντερο. Τα εντερικά βακτήρια μπορεί πολύ καλά να καθορίσουν εάν είμαστε υπέρβαροι ή όχι. Τα βακτηρίδια του εντέρου αλλάζουν τον τρόπο με τον οποίο αποθηκεύουμε το λίπος, τον τρόπο με τον οποίο εξισορροπούμε τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα και τον τρόπο με τον οποίο ανταποκρινόμαστε στις ορμόνες που μας κάνουν να νιώθουμε πεινασμένοι ή γεμάτοι.Τα άδύνατα άτομα τείνουν να έχουν μια πιο ποικιλόμορφη και καλύτερη ποικιλία εντερικής χλωρίδας.
 
7. Ηλικία εμμηνόπαυσης ή προεμμηνόπαυσης . Μετά από περίπου τα 35 ετη οι ορμόνες σας αρχίζουν να παρακμάζουν, στα μέσα της δεκαετίας των '40 είναι πραγματικά ξεχασμένες. Τα κυμαινόμενα επίπεδα οιστρογόνων, η υψηλή κορτιζόλη και η χαμηλή κατάσταση του θυρεοειδούς είναι όλα ουσιαστικά λόγοι για την αποθήκευση λίπους. Είναι βασικό κατά τη διάρκεια των 40 χρόνων να διατηρήσουμε το σακχάρο στο αίμα όσο το δυνατόν πιο σταθερό. Η αύξηση του σωματικού βάρους στη προεμμηνόπαυση συχνά συνδέεται με τα επίπεδα των οιστρογόνων. Μετά την εμμηνόπαυση, τα μειωμένα επίπεδα οιστρογόνων συνολικά μπορούν να προκαλέσουν στο σώμα αποθήκευση επιπλέον λίπους.
8. Δεν περιλαμβάνει τα καλά Λιπαρά. Το απαραίτητο λίπος ή καλό λίπος είναι απαραίτητο για την παραγωγή ορμονών και δίνει στο στόμα την πλήρη αίσθηση του κορεσμού που είναι τόσο σημαντική. Το σωστό λίπος στην τροφή μπορεί πραγματικά να σας βοηθήσει να μειώσετε το λίπος στο σώμα σας. Η επανάσταση με τις δίαιτες χαμηλής περιεκτικότητας σε λιπαρά, που ξεκίνησε τη δεκαετία του '70 λειτουργησε, μόνο προσωρινά, επειδή ακριβώς παρέλειψε το βασικό λίπος.
 Ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα στην απώλεια βάρους είναι η αίσθηση κορεσμού και όχι η πείνας όλη την ώρα, και το καλό λίπος βοηθά σε αυτό.
 
9. Πολύ αλκοόλ. Αυτά τα δύο ποτήρια κρασιού κάθε βράδυ, μπορεί να μεταμφιεστούν σε πολύ μεγάλα ποτήρια και πιθανόν να είναι πολύ περισσότερα από ό,τι νομίζετε. Μην ξεχνάτε ότι το αλκοόλ, όπως είναι υπέροχο, έχει και πολλή ζάχαρη, η οποία μπορεί να επηρεάσει τα επίπεδα ινσουλίνης σας. Ελέγξτε με το μέγεθος των ποτηριών που έχετε. Ακόμη και οι λεγόμενοι μέσοι πότες μπορούν να συγκεντρώσουν περίπου 3.000 επιπλέον θερμίδες ανά μήνα, δηλαδή 36.000 ετησίως από το αλκοόλ. Ουσιαστικά κάθε ποτήρι κρασί που έχετε είναι το ισοδύναμο μιας φέτας κέικ. Έτσι, εάν πιείτε ένα μπουκάλι κρασί ένα βράδυ, είναι έξι φέτες κέικ – σκεφθείτε το. Καλό είναι να βλέπουμε τα ποτήρια κρασιού ως ποτήρια λευκής ζάχαρης και αυτό μπορεί  να λειτουργήσει προς την ελάττωσή του.
 
10. Όχι επαρκής κατανάλωση νερού. Δεν είναι μύθος ότι συχνά όταν είμαστε αφυδατωμένοι τρώμε αντί να πίνουμε νερό. Αν είστε πλήρως ενυδατωμένοι, είναι πολύ πιο πιθανό ότι θα αισθανθείτε γεμάτοι και να δεν θα αρχίσετε τα σνακ. Ένα ποτήρι νερό πριν από κάθε γεύμα διεγείρει το συμπαθητικό σύστημα για να διασπάσει το λίπος για χρήση ενέργειας.
 Έτσι, όταν έχετε το αίσθημα της πείνας, βεβαιωθείτε ότι δεν είστε αφυδατωμένοι, πρώτα.
 
Την επόμενη φορά, λοιπόν, που θα καταφύγετε σε κάποια από τις πολλές διαιτες που υπάρχουν, λάβετε υπόψη και τους παραπάνω σημαντικούς παράγοντες. Ίσως τα αποτελέσματα αυτήν τη φορά να είναι καλύτερα…
  
                                                            Δείτε προιόντα αδυνατίσματος   JOHN'S 


 

ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙLike

194

Print article Send to a friend Facebook Twitter

Δεν συλλέγουμε δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα εκτός εάν εσείς επιθυμείτε να μας στείλετε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email)
για εγγραφή στο ενημερωτικό μας δελτίο (newsletter)